Plan suplementacji zwiększający siłę mięśniową

Jednym z głównych celów treningów sportowych jest zwiększenie siły mięśniowej. Jest to możliwe przede wszystkim dzięki regularnym i starannie zaplanowanym treningom, jednak bardzo pomocne są również niektóre suplementy diety. Warto zatem wiedzieć co stosować, aby ułatwić sobie realizację przyjętych celów.

Suplementacja mająca na celu zwiększenie siły mięśniowej opiera się przede wszystkim na aminokwasach, węglowodanach i kreatynie. W uzyskaniu większej siły pomagają aminokwasy rozgałęzione, czyli BCAA. Dzięki aminokwasom efekt zmęczenia podczas treningów pojawia się później, co umożliwia wykonywanie dłuższych i bardziej intensywnych ćwiczeń. Aminokwasy wykazują także korzystny wpływ na przebieg procesów regeneracyjnych. Możliwe jest stosowanie ich w postaci czystej bądź z dodatkiem innych składników. Odżywki węglowodanowe mają na celu regularne dostarczanie komórkom mięśniowym energii, jaka jest niezbędna w trakcie wysiłku fizycznego. Dzięki stałemu uzupełnianiu poziomu glikogenu możliwe jest przedłużenie treningów. Z preparatów kreatynowych szczególnie polecane są te, które zawierają kreatynę pod postacią monohydratu. Dążąc do zwiększenia siły mięśniowej warto zaopatrzyć się w dobre boostery przedtreningowe, które zawierają w swoim składzie właśnie monohydrat kreatyny. W ten sposób organizm będzie lepiej przygotowany do długiego, intensywnego wysiłku.

Zaproponowane tutaj preparaty są bezpieczne, jednak należy pamiętać o tym, aby stosować je jedynie w dawkach przewidzianych przez producenta.